Aktualności
Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego
- Szczegóły
-
Dodano: 27 październik 2022
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu informuje, że wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać do dnia 31 października 2022 r., wnioski złożone po tym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można złożyć:
- osobiście w siedzibie MGOPS w Nowogrodźcu w dniu 28.10.2022 r. (piątek) od godziny 7.30 do godziny 15.00;
- za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data stempla pocztowego);
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej: Platforma ePUAP. Wniosek elektroniczny o dodatek osłonowy można wysłać w ePUAP jako załącznik w formacie WORD albo PDF w trybie "Pismo ogólne do podmiotu publicznego". Nie ma bowiem osobnego formularza wniosku o dodatek osłonowy dla systemu ePUAP, który można byłoby wypełnić po zalogowaniu się do niego.
Krok po kroku:
- Wniosek wypełnić np. elektronicznie lub wydrukować i wypełnić ręcznie i zapisać jako jeden plik w formacie .pdf
- Następnie wejść na stronę https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
- Podpisać plik .pdf zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się na podanej stronie, a następnie tak podpisany plik zapisać np. na pulpicie (wniosek jest prawidłowo podpisany, jeśli pojawi się na min znacznik Podpis zaufany z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej).
- Zalogować się na ePUAP
- Wybrać Pismo ogólne do urzędu
- Załączyć do tego pisma podpisany podpisem zaufanym plik i wysłać.
Prosimy nie wysyłać zdjęć wniosku ani skanów pojedynczych stron.
Wniosek elektroniczny należy przesyłać tylko i wyłącznie za pośrednictwem ePUAP (wnioski przesłane na email nie będą rozpatrywane).
Ponadto informujemy, że w dniu 31.10.2022 (poniedziałek) Miejsko Gminny Ośrodek będzie nieczynny.
Za utrudnienia przepraszamy